Alsidig regnskabsansvarlig

”Vi vil hjælpe flest muligt, bedst muligt” – vil du være med til at bidrage til det?

 
Kunne du tænke dig at bidrage til at løse en af de væsentligste samfundsmæssige opgaver med at hjælpe børn, unge og voksne med psykiske lidelser, på Danmarks største privathospital indenfor psykiatri?
 
Vi er en virksomhed i stærk vækst og søger nu en selvstændig regnskabsansvarlig, som kan tage det fulde ansvar for vores regnskab samt bidrage til at sikre, at vores regnskabsfunktion er klar til at udvikle sig sammen med resten af organisationen.
 
Vi har behov for en regnskabsansvarlig, der kan løfte alle opgaver fra de daglige registreringer over afstemninger og analyser til rapportering til ledelsen.
 
Vi forventer, at du har erfaring med alle de opgaver, der knytter sig til en regnskabsfunktion, og med reference til økonomi- og administrationschefen vil du få det samlede ansvar for:
 
  • Daglige registreringer
  • Debitor og kreditor
  • Fakturering
  • Løn
  • Opfølgning, afstemninger og tværgående analyser
  • Løbende rapportering – herunder kontakt til revisor i forbindelse med årsrapporten.
     
Du ved, hvad disse opgaver indebærer, og vi forventer, at du kan sikre en høj i kvalitet af dine områder i samarbejde med PatientService, som bistår med den daglige fakturering, samt vores HR-funktion i forhold til lønadministrationen.
 
Vi forventer, at du har et grundigt kendskab til et eller flere af de gængse økonomisystemer.

Du skal være tæt på superbruger i Excel, og være fortrolig med de øvrige MS Office-produkter.

Du kommer også til at anvende vores journalsystem, så du skal være klar til at sætte dig grundigt ind i dette og forstå, hvordan du kan bruge data herfra til dine daglige opgaver. Har du erfaring med BI-værktøjer er det absolut også en fordel.
 
Som person skal du være selvstændig og trives godt i en travl hverdag. Du skal være i stand til på egen hånd at strukturere og prioritere dine opgaver under hensyn til deadlines m.v. Derfor skal du være fagligt velfunderet og trives med at løse nye opgaver, hvor du selv udvikler og påvirker metoder, processer og resultater.
 
Hejmdal er ejer-ledet, og du kommer tæt på den daglige ledelse.
 
Vi tilbyder dig en stilling på fuld tid, og med stor fleksibilitet i forhold til arbejdstider og ønsker om hjemmearbejde. Du får en konkurrencedygtig løn og omfattes også af vores pensionsordning med tilhørende sundhedsforsikring.
 
Du vil blive omgive af dedikerede kolleger, som sætter en ære i at levere kvalitet i forhold til kunder, patienter og pårørende. Hver gang. Det forventer vi også af dig.
Søg stillingen her

Praktiske oplysninger
 

  • Arbejdstid: Fuld tid / 37 timer
  • Arbejdssted: Peter Bangs Vej 5D, 2000 Frederiksberg
  • Ansøgningsfrist: Vi indkalder løbende og lukker opslaget, når vi har fundet den rette. 
  • Tiltrædelse: Hurtigst muligt
     
Har du spørgsmål til stillingen, som du ikke kan finde svar på i opslaget eller på vores hjemmeside, www.hejmdal.dk, er du velkommen til at kontakte økonomi- og administrationschef Bjarne Hvidkjær på telefon 9351 8899.
Vurderende samtale
Er du i tvivl om du eller dit barn har behov for psykiatrisk eller psykologisk udredning og behandling?
Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon 36 16 05 00, eller via formularen herunder.
Navn:
*
Telefon:
*
E-mail:
*
Evt. besked:
 
Hejmdal Privathospital  
CVR: 31325803
 
 
Frederiksberg
Martinsvej 7-9
1926 Frederiksberg C

Peter Bangs Vej 5D
2000 Frederiksberg

Tel. 36 16 05 00

Telefonen åbner alle hverdage kl. 07.45
Aarhus
Park Alle 5, st. tv,
8000 Aarhus C
Tel. 36 16 05 00
Odense
Kongensgade 66-68, 1.tv
5000 Odense C
Tel. 36 16 05 00
Aalborg
Ågade 15
9000 Aalborg
Tel. 36 16 05 00
Hejmdal Privathospital A/S | Martinsvej 7-9 | 1926 Frederiksberg C | Tlf.: 36 16 05 00