• Kontakt til sygeplejerske angående den medicinske behandling

    Ved akut behov for vurdering eller hjælp, henviser vi til nærmeste psykiatriske skadestue eller lægevagten (1813)

KLIK PÅ BILLEDET - og benyt lægevejen.dk til receptfornyelse (åbner i et nyt browservindue)

Spørgsmål vedrørende den medicinske behandling

Det er muligt at kontakte sygeplejerskerne via kontaktformularen nederst på siden. Husk at vælge hvilken afdeling du/dit barn er tilknyttet samt fødselsdato og fulde navn, på hvem henvendelsen drejer sig om.

BEMÆRK - kommunikation via kontaktformularen er krypteret og dermed en sikker mail.
Henvendelser vil blive besvaret indenfor 48 timer på hverdage. Der kan i perioder forekomme ekstra travlhed, så vi opfordrer derfor til, at henvendelser sker i god tid.
BEMÆRK - drejer din henvendelse sig om receptfornyelse, skal du selv forny dine recepter via www.lægevejen.dk - benyt eventuelt linket længere nede på siden, hvor du kan klikke direkte videre fra et skærmbillede fra lægevejen.dk
BEMÆRK - medicinjustering skal altid foregå i forbindelse med en konsultation med sygeplejerske eller læge.
MEDICINTILSKUD - vi søger gerne enkelttilskud på præparater, hvor dette er muligt – også med tilbagevirkende kraft. Spørg din sygeplejerske ved næste konsultation.
Dokumentation i forbindelse med rejse
Ved rejser inden for Schengenlandene udsteder apoteket pillepas til rejsen.
KLIK PÅ BILLEDET - apoteket.dk/pillepas åbner i et nyt browservindue

Schengenlande:
Belgien, Bulgarien (deltager på sundhedsområdet), Cypern, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Island, Italien, Kroatien (deltager på sundhedsområdet), Letland, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Malta, Norge, Polen, Portugal, Schweiz, Slovakiet, Slovenien, Spanien, Sverige, Tjekkiet, Tyskland, Ungarn og Østrig.

Ved rejser uden for Schengenlandene, skal speciallæge ved Hejmdal, udforme dokumentation til rejsen.
BEMÆRK - henvendelser vedrørende pillepas håndteres indenfor 5 hverdage. Der kan i perioder forekomme ekstra travlhed, så vi opfordrer derfor til, at henvendelser sker i god tid.
Send dine spørgsmål vedrørende medicin/medicinering:

Nogle konsultationer kan foregå online via TEAMS. Hvis du ønsker, at konsultationen, ændres til et TEAMS-møde, bedes du skrive det i feltet "Besked".
Linket til TEAMS sendes umiddelbart inden konsultationen starter.
Vi kontakter dig, hvis konsultationen ikke kan afholdes online.

Receptfornyelse foregår via laegevejen.dk/Login. 
Hvis dit login til laegevejen.dk ikke fungerer, så skriv det i feltet "besked", så sender vi et nyt login.

Medicinjustering skal foregå i forbindelse med en medicinkonsultation. Medicintilskud kan søges med tilbagevirkende kraft, spørg din sygeplejerske ved næste konsultaiton.

Du kan måske få svar på dine spørgsmål i vores FAQ

Du kan få svar på dine spørgsmål under næste konsultation. Det er ikke muligt at korrespondere med behandlere via mail eller telefon mellem konsultationer, da det er vigtigt at mødes for at sikre tilstrækkelig grundighed og nærvær i dialogen. 
Skulle der opstå behov for lægehjælp inden næste konsultation, skal du kontakte egen læge eller psykiatrisk skadestue.

Du kan måske få svar på dine spørgsmål i vores FAQ

Upload eller drag-and-drop dine filer via feltet herunder.

Bemærk, at vi sender digital post til mit.dk. Hvis jeres barn er over 15 år sendes digital post til barnets mit.dk.

BEMÆRK - visiterende samtaler til KLINIK FOR SPISEFORSTYRRELSER samt SPISEFORLØB gennemføres i øjeblikket alene i Odense og på Frederiksberg.

Drag and drop files here or Browse

Lad os høre fra dig

Vores kompetente sygeplejersker sidder klar

qxio-ios-telephone-outline

Du er også velkommen til at ringe direkte til Patientservice